Lexical features of modern French printed advertising trhough lingvocultural analisis
- 作者: Borissova AS1
-
隶属关系:
- Peoples' Friendship University of Russia
- 期: 编号 3 (2012)
- 页面: 120-125
- 栏目: Articles
- URL: https://journals.rudn.ru/linguistics/article/view/9540
如何引用文章
全文:
详细
In the article on the basis of lingvocultural analysis of the lexical features in modern French printed advertising, some problems of concept French national character are defined.
作者简介
A Borissova
Peoples' Friendship University of Russia
Email: kafedra_fl_rudn@mail.ru
Кафедра иностранных языковФилологический факультет; Российский университет дружбы народов; Peoples' Friendship University of Russia
参考
- Борисова А.С. Французский национальный характер сквозь призму современных французских печатных рекламных текстов: Автореф. дисс. ... канд. филол. наук. - М., 2010. - С. 6.
- Рождественский Ю.В. Принципы современной риторики. - М.: СвР-Агус, 2000.
- Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров. - СПб.: Питер, 2000.
- Мадариага С. Англичане, испанцы, французы. - СПб.: Наука, 2003.