Lexical features of modern French printed advertising trhough lingvocultural analisis

封面

如何引用文章

详细

In the article on the basis of lingvocultural analysis of the lexical features in modern French printed advertising, some problems of concept French national character are defined.

作者简介

A Borissova

Peoples' Friendship University of Russia

Email: kafedra_fl_rudn@mail.ru
Кафедра иностранных языковФилологический факультет; Российский университет дружбы народов; Peoples' Friendship University of Russia

参考

  1. Борисова А.С. Французский национальный характер сквозь призму современных французских печатных рекламных текстов: Автореф. дисс. ... канд. филол. наук. - М., 2010. - С. 6.
  2. Рождественский Ю.В. Принципы современной риторики. - М.: СвР-Агус, 2000.
  3. Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров. - СПб.: Питер, 2000.
  4. Мадариага С. Англичане, испанцы, французы. - СПб.: Наука, 2003.

版权所有 © Borissova A., 2012

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名-非商业性使用 4.0国际许可协议的许可。

##common.cookie##