Stylistic devices in french advertising texts
- 作者: Borisova AS1
-
隶属关系:
- Peoples' Friendship University of Russia
- 期: 编号 3 (2009)
- 页面: 37-44
- 栏目: Articles
- URL: https://journals.rudn.ru/linguistics/article/view/9495
如何引用文章
全文:
详细
This article deals with the problem of stylistic devices of the lexical level, widely applied in modern French advertising texts as means of linguistic manipulation on mass consciousness.
作者简介
A Borisova
Peoples' Friendship University of RussiaКафедра иностранных языков филологического факультета; Российский университет дружбы народов; Peoples' Friendship University of Russia
参考
- Медведева Е.В. Рекламная коммуникация. - М.: Едиториал УРСС, 2004.
- Ученова В.В., Старых Н.В. История рекламы. - М., 1999.
- Фещенко Л.Г. Структура рекламного текста. - СПб.: Петерб. ин-т печати, 2003.
- Lormelle Ch. La pub d'aujourd'hui. - Dijon, 1999.
- Литвинова А.В. Особенности рекламных текстов. - М.: Просвещение, 1995.
- Шарков Ф.И., Гостенина В.И. Технология рекламы. - М.: РИП Холдинг, 2007.