The usage of inperative forms in the uruguayan televisionadvertisements

Cover Page

Cite item

Abstract

In the article usage of different imperative forms in the Uruguayan television advertisements is analyzed. Their quantitative distribution is done.

About the authors

L A Isenko

Russian People's Friendship University

Кафедра иностранных языков филологического факультета; Российский Университет дружбы народов; Russian People's Friendship University

References

  1. Балабанова И.Я. Рекламный дискурс: фактор адресата // http://www.ksu.ru/fil/kn3/index.php?sod=8
  2. Вачков И.В. Основы технологии группового тренинга // http://www.psylib.org.ua/books/vachk01/txt15.htm
  3. Еременко А.А. Грамматические особенности рекламных текстов (на материале коммерческой пресс-рекламы Испании): Дис. ... канд. филол. наук. - М., 2000.
  4. Romero M.V. (coord.) Lenguaje Publicitario. - Barcelona, 2005.

Copyright (c) 2008 Isenko L.A.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies