The usage of inperative forms in the uruguayan televisionadvertisements

封面

如何引用文章

详细

In the article usage of different imperative forms in the Uruguayan television advertisements is analyzed. Their quantitative distribution is done.

作者简介

L Isenko

Russian People's Friendship University

Кафедра иностранных языков филологического факультета; Российский Университет дружбы народов; Russian People's Friendship University

参考

  1. Балабанова И.Я. Рекламный дискурс: фактор адресата // http://www.ksu.ru/fil/kn3/index.php?sod=8
  2. Вачков И.В. Основы технологии группового тренинга // http://www.psylib.org.ua/books/vachk01/txt15.htm
  3. Еременко А.А. Грамматические особенности рекламных текстов (на материале коммерческой пресс-рекламы Испании): Дис. ... канд. филол. наук. - М., 2000.
  4. Romero M.V. (coord.) Lenguaje Publicitario. - Barcelona, 2005.

版权所有 © Isenko L., 2008

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名-非商业性使用 4.0国际许可协议的许可。

##common.cookie##