Creativity as a Person's Value in the Formation of Communication Space of Society

Cover Page

Abstract


The article deals with the influence of creativity to change the values of the personality in transforming the communicative environment, and intersectionality of communication and globalization processes.

P F Kravchuk

krauchuk kstu@rambler.ru <mailto:krauchuk kstu@rambler.ru>
Kursk State Technical University

Кафедра философии и социологии; Курский государственный технический университет; Kursk State Technical University

E I Boev

Evgeny-kursk@rambler.ru <mailto:Evgeny-kursk@rambler.ru>
Kursk State Technical University

Кафедра философии и социологии; Курский государственный технический университет; Kursk State Technical University

L V Kilimova

lyuda-klv@yandex.ru <mailto:lyuda-klv@yandex.ru>
Kursk State Technical University

Кафедра философии и социологии; Курский государственный технический университет; Kursk State Technical University

References in Roman alphabet are in a PDF file of the article

Views

Abstract - 7

PDF (Russian) - 33


Copyright (c) 2016 Philosophy